Ledige jobs

Teamleder/webshopkoordinator

 

  • Er du i stand til at koordinere og følge op på opgaverne i et team?
  • Har du lyst til selv at arbejde med den daglige drift af en webshop?
  • Kan du yde høj kundeservice?

Vi lægger vægt på et højt serviceniveau og vores daglige kontakt med kunderne gennem vores webshops. Denne tilgang har medført, at vi har velfungerende webshops i flere europæiske lande, og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi søger derfor en Teamleder/webshopkoordinator til at koordinere og følge op på de daglige opgaver i teamet, samtidig med du selv arbejder med opgaverne i den norske webshop.  

Som Teamleder/webshopkoordinator indgår du i et internationalt salgsteam med 5 medarbejdere, hvor hver enkelt sidder med deres egne opgaver og webshops. Du kommer til at koordinere og følge op på de daglige opgaver i teamet, samtidig med du varetager den daglige drift af den norske webshop. Du får således direkte indflydelse på vores succes på det norske marked, samt er med til at sikre succes på vores øvrige markeder.

Dine opgaver vil primært være:

  • Den daglige koordination og opfølgning på opgaverne i teamet.
  • Ansvarlig for samt have den daglige drift af den norske webshop.
  • Oprette varer samt vedligeholde webshoppen.
  • Administrere online markedsføring.
  • Besvare kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.
  • Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger.
  • Deltage i udviklingen af vores koncept samt webshoppen.
  • Diverse ad hoc opgaver i salgsteamet.

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk vækstmiljø, hvor der arbejdes internationalt. For at opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret, samtidig med du kan lede et team af engagerede specialister. Hovedparten af din tid vil gå med den norske webshop.

Dine kvalifikationer:

  • Erfaring med ledelse af et team, og er i stand til at ”gå foran”.
  • Stærk i koordination og opfølgning på såvel egne som teamets administrative opgaver.
  • Erfaring med salg, gerne gennem webshop.
  • Brugerniveau i Outlook, Excel og Word, og generelt har et højt IT-niveau.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, og for den rette person vil der være gode udviklingsmuligheder. Vi har en flad organisation, som er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Stillingen er på fuld tid, og arbejdsstedet er Haderslev.

PK Invest ApS. samarbejder med HR Supporten, som behandler ansøgningerne og deltager i rekrutteringen.

Ansøgningsfristen er senest d. 1. juli 2018 via Jobindex.dk. Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367.

PK Invest ApS. beskæftiger siger med online salg af møbler direkte til private slutbrugere. Vi har landespecifikke webshops i Danmark, Tyskland, Norge, Holland og Belgien. Vores hovedsæde og lager ligger i Haderslev, derudover har vi et eksternt lager i Tyskland. Vi er et team på 15 medarbejdere, som alle arbejder i Haderslev.

Vores vision er hele tiden at udvikle os, og blive fremtidens foretrukne online møbelhus og levere møbler til hele Europa.

Se jobbet på jobindex her



ERFAREN LAGER ASSISTENT

  • Kan du arbejde struktureret og effektiv ?
  • Er du lageruddannet og har truckcertifikat ?
  • Er du i god fysisk form ?

Vi lægger vægt på et højt serviceniveau og vores daglige kontakt med kunderne gennem vores webshops. Denne tilgang har medført, at vi i dag har velfungerende webshops i flere europæiske lande, og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi søger nu en erfaren lager assistent som kan hjælpe til på vores lager. Som lager assistent kommer du til at indgå i et team bestående af p.t. 3 personer.

DINE OPGAVER:

  • Daglig pluk af varer.
  • Vare- modtagelse / forsendelse.
  • Ind lagring af varer.
  • Behandling af reklamationer.
  • Tømning af containere.
  • Diverse ad hoc-opgaver på lageret.

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes struktureret og effektivt.

DINE KVALIFIKATIONER:

  • Lageruddannet.
  • Truckcertifikat.
  • Mødestabil.
  • God fysisk form.
  • Fra lokalområdet.
  • God til at arbejde struktureret og effektiv.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Det er en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev.

PK Invest ApS samarbejder med HR Supporten, som behandler ansøgningerne og deltager i rekrutteringen.
Ansøgningsfristen er senest d. 13. Juli 2018. Rekrutteringen stopper dog, så snart den rette kandidat viser sig.

Har du spørgsmål vedr. stillingen er du velkommen til at kontakte HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367 eller på mail rhp@hr-supporten.dk.

PK Invest ApS. beskæftiger sig med onlinesalg af møbler direkte til private slutbrugere. Vi har landespecifikke webshops i Danmark, Tyskland, Norge, Holland og Belgien. Vores hovedsæde og lager ligger i Haderslev, derudover har vi et eksternt lager i Tyskland. Vi er et team på 15 medarbejdere.
Vores vision er hele tiden at udvikle os, og blive fremtidens foretrukne onlinemøbelhus og levere møbler til hele Europa.

 

VORE WEBSHOPS