Webshopkoordinator Norden
Webshopkoordinator Holland

Webshopkoordinator Norden

  • Taler og skriver du flydende svensk?
  • Kan du yde høj kundeservice?
  • Er du vant til at arbejde med administrative opgaver?

Vi lægger vægt på et højt serviceniveau og vores daglige kontakt med kunderne gennem vores webshops. Denne tilgang har medført, at vi i dag har velfungerende webshops i flere europæiske lande,
og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi søger endnu en webshopkoordinator til i
samarbejde med kollegerne at arbejde med vores nordiske webshops samt understøtte arbejdet med
øvrige webshops.
Som Webshopkoordinator kommer du til at indgå i et salgsteam, hvor du primært arbejder med de nordiske
webshops, samtidig med du samarbejder med de øvrige webshopkoordinatorer om de andre webshops. Du får
gennem arbejdet med de nordiske webshops direkte indflydelse på vores succes på de nordiske markeder.

Dine opgaver, som sker i samarbejde med dine kolleger:

• Ansvaret for den daglige drift af primært de nordiske webshops.
• Hjælper til med de øvrige webshops.
• Oprette varer samt vedligeholde webshoppen.
• Besvare kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.
• Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger.
• Deltage i udviklingen af vores koncept samt webshoppen.
• Diverse ad hoc opgaver i salgsteamet.

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at
opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret.

Dine kvalifikationer:
• Flydende svensk i skrift og tale.
• Kan gøre dig forståelig på et/flere af følgende sprog: Dansk, norsk, engelsk og/eller tysk.
• Kendskab til regnskabsprogrammet C5.
• Brugerniveau i Outlook, Excel og Word.
• Erfaring med administration af webshop.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og
humoristisk omgangstone. Det er en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev.
PK Invest ApS. samarbejder med HR Supporten, som behandler ansøgningerne og deltager i rekrutteringen.
Ansøgningsfristen er senest d. 18.02.2019. Du skal maile din ansøgning og CV til rhp@hr-supporten.dk.
Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til
at kontakte HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367.

PK Invest ApS. beskæftiger siger med online salg af møbler direkte til private slutbrugere. Vi har landespecifikke webshops i Danmark, Tyskland, Norge, Holland og Belgien og snart Sverige.
Vores hovedsæde og lager ligger i Haderslev, derudover har vi et eksternt lager i Tyskland. Vi er et team på 16 medarbejdere, hvor af de 15 arbejder i Haderslev.
Vores vision er hele tiden at udvikle os, og blive fremtidens foretrukne online møbelhus og levere møbler til hele Europa.

Webshopkoordinator Holland

  • Taler og skriver du flydende hollandsk?
  • Kan du yde høj kundeservice?
  • Er du vant til at arbejde med administrative opgaver?

Vi lægger vægt på et højt serviceniveau og vores daglige kontakt med kunderne gennem vores
webshops. Denne tilgang har medført, at vi i dag har velfungerende webshops i flere europæiske lande,
og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi søger endnu en webshopkoordinator til i
samarbejde med kollegerne at arbejde med vores hollandske webshop samt understøtte arbejdet med
øvrige webshops.
Som Webshopkoordinator kommer du til at indgå i et salgsteam, hvor du primært arbejder med den hollandske
webshop, samtidig med du samarbejder med de øvrige webshopkoordinatorer om de andre webshops. Du får
gennem arbejdet med den hollandske webshop direkte indflydelse på vores succes på det hollandske marked.

Dine opgaver, som sker i samarbejde med dine kollegaer:

• Ansvaret for den daglige drift af primært den hollandske webshop.
• Hjælper til med de øvrige webshops.
• Oprette varer samt vedligeholde webshoppen.
• Besvare kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.
• Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger.
• Deltage i udviklingen af vores koncept samt webshoppen.
• Diverse ad hoc opgaver i salgsteamet.

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at
opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret.

Dine kvalifikationer:
• Flydende Hollandsk i skrift og tale.
• Kan gøre dig forståelig på et/flere af følgende sprog: Dansk, norsk, engelsk og/eller tysk.
• Kendskab til regnskabsprogrammet C5.
• Brugerniveau i Outlook, Excel og Word.
• Erfaring med administration af webshop.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og
humoristisk omgangstone. Det er en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev.

PK Invest ApS. samarbejder med HR Supporten, som behandler ansøgningerne og deltager i rekrutteringen.
Ansøgningsfristen er senest d. 01.02 2019. Du skal maile din ansøgning og CV til rhp@hr-supporten.dk.
Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til
at kontakte HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367.

PK Invest ApS. beskæftiger siger med online salg af møbler direkte til private slutbrugere. Vi har landespecifikke webshops i
Danmark, Tyskland, Norge, Holland og Belgien og snart Sverige. Vores hovedsæde og lager ligger i Haderslev, derudover har vi
et eksternt lager i Tyskland. Vi er et team på 16 medarbejdere, hvor af de 15 arbejder i Haderslev.
Vores vision er hele tiden at udvikle os, og blive fremtidens foretrukne online møbelhus og levere møbler til hele Europa.

VORE WEBSHOPS