Ledige jobs

Teamleder til lager

Er du rollemodel og kan lede et lager?
Er du proaktiv og struktureret?
Kan du lide selv at give en hånd med på lageret?

Vi lægger vægt på et højt serviceniveau og vores daglige kontakt med kunderne gennem vores webshops. Denne tilgang har medført, at vi i dag har velfungerende webshops i flere europæiske lande, og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi har nu brug for en teamleder til lageret, hvor mange af alle vores varer går igennem.

Som Teamleder har du ansvaret for tre lagerassistenter og den daglige drift på lageret. Du må ikke være bange for selv at tage fat på lageret og være det gode eksempel, da det er en del af jobbet. Du viser vejen og sætter retningen, således lageret fungerer effektivt, og kunderne får varerne til tiden. Du skal selvstændigt kunne drifte lageret, således det er præget af systematik og orden.

Dine opgaver:

  • Motivere og sætte retningen for lagerassistenterne.
  • Ansvarlig for at udvikle samt drifte lageret, således vi følger med kundernes forventninger.
  • Af- og pålæsning af biler, herunder registrering og indlagring.
  • Plukke og pakke varer til forsendelse.
  • Koordinere varemodtagelse samt afsendelse, herunder have kontakt til transportleverandører.
  • Ekspedere reklamationer.
  • Diverse ad hoc-opgaver på lageret, samt kontakt til vores interne webshopkoordinatorer.

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at opnå succes i stillingen skal du være proaktiv, arbejde struktureret og kan lide selv at tage del i de daglige opgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Tidligere ledet eller været teamleder eller tilsvarende på et lager
  • Lageruddannet, og har kørekort samt truckcertifikat.
  • Har god fysisk form.
  • Arbejder struktureret og er ordensmenneske.
  • Har overblik og kan prioritere.
  • Er forretningsorienteret.
  • Fordel hvis du Kan begå dig på engelsk og tysk.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Det er en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Langkær 2a, 6100 Haderslev.

PK Invest ApS samarbejder med HR Supporten, som behandler ansøgningerne og deltager i rekrutteringen. Ansøgningsfristen er senest d. 18. november 2018. Rekrutteringen stopper dog, når den rette kandidat viser sig. Spørgsmål vedr. stillingen er du velkommen til at rette til HR Partner René Høegh Pedersen (HR Supporten), tlf. 3045 0367 eller på mail rhp@hr-supporten.dk.

PK Invest ApS. beskæftiger siger med online salg af møbler direkte til private slutbrugere. Vi har landespecifikke webshops i Danmark, Tyskland, Sverige, Norge, Holland og Belgien. Vores hovedsæde og lager ligger i Haderslev, derudover har vi et eksternt lager i Tyskland. Vi er et team på 15 medarbejdere, og vores vision er hele tiden at udvikle os, og blive fremtidens foretrukne online møbelhus og levere møbler til hele Europa.

VORE WEBSHOPS