Kundeservicemedarbejder

Kunne du tænke dig at blive en del af vores kundeserviceteam og brænder du for at yde god kundeservice? Så har du nu muligheden for at blive en del af vores dygtige og erfarne team!

Som kundeservicemedarbejder kommer du til at indgå i et salgsteam, hvor du arbejder primært med vores danske og skandinaviske webshop kunder. Du vil også få ansvaret for vores franske kundehenvendelser. Igennem arbejdet med vores webshops får du direkte indflydelse på vores succes på de forskellige markeder.

Ansvarsområde / dine primære arbejdsopgaver:

● Ansvaret for telefonisk kundeservice, besvarer kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.

● Hjælper til med de øvrige webshops, hvis der opstår spidsbelastninger her.

● Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger.

● Diverse ad hoc-opgaver i salgsteamet

Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret.

Dine kvalifikationer:

● Flydende i dansk i skrift og tale samt fransk på minimum mellem niveau (Samtaleniveau). Har du flere sproglige kompetencer (tysk, norsk, svensk, hollandsk) er det et plus!

● Kendskab til regnskabsprogrammet C5.

● Brugerniveau i Outlook, Excel og Word.

● Erfaring med kundeservice / administration af webshop er et plus.

Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev. Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible omkring timeantallet hvis det er et ønske.

Du skal maile din ansøgning og CV til job@pkinvest.dk, mrk. Kundeservicemedarbejder. Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Schmidt tlf. 74532232.

-->