Til vores team på lageret søger vi en erfaren kollega.
Vi pakker og forsender møbler til en række lande i Europa og du kommer til at indgå i vores lager team. Ligeledes har vi en del containertømning, af- og pålæsning af biler, registrering, ind lagring, samt ekspedition af reservedele.
Vi leder efter en person med solid erfaring fra lagerarbejde, du skal kunne lide at have travlt, men altid med det gode humør i behold. For selvom vi har travlt, har vi en uformel omgangstone og har altid plads til en sjov bemærkning.
● Du skal have lyst til at udvikle dig og tage medansvar for de daglige opgaver og være selvigangsættende.
● Du skal have lyst til et fysisk arbejde og derfor også være i god fysisk form.
● Du skal kunne arbejde selvstændigt og kvikt, samt bevare overblikket, når der er mange bolde i luften. Du skal arbejde med en høj grad af systematik og orden, således at dit arbejde bliver effektivt og koncentreret.
● Du skal være bosiddende i nærheden af Haderslev.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Såfremt du ønsker at komme med i teamet, så tøv ikke med at sende en motiveret ansøgning vedlagt dit CV til os på følgende mail: job@pkinvest.dk - skriv venligst i emnefeltet ”Lager”.
Stillingen besættes når den rette ansøger er fundet. Så tøv ikke med at sende hurtigt.
Kørekort: Truck (Truckcertifikat) er en fordel, - men ikke et krav.
● Kan du yde høj kundeservice?
● Er du vant til at arbejde med administrative opgaver?
Vi lægger vægt på et højt serviceniveau i vores daglige kontakt med kunderne gennem vores webshops. Denne tilgang har medført, at vi i dag har velfungerende webshops i flere europæiske lande, og vi gennem flere år har oplevet vækst i virksomheden. Vi søger endnu en kundeservicemedarbejder til i samarbejde med kollegerne at arbejde med vores webshops.
Som kundeservicemedarbejder kommer du til at indgå i et salgsteam, hvor du arbejder primært med vores tyske, østrigske og franske webshop kunder. Igennem arbejdet med vores webshops får du direkte indflydelse på vores succes på de forskellige markeder.
Dine opgaver, som sker i samarbejde med dine kollegaer:
● Ansvaret for telefonisk kundeservice, besvarer kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.
● Hjælper til med de øvrige webshops, hvis der opstår spidsbelastninger her.
● Oprette varer samt vedligeholde webshoppen
● Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger
● Diverse ad hoc-opgaver i salgsteamet
Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret.
Dine kvalifikationer:
● Flydende i tysk i skrift og tale samt fransk på højt niveau i skrift og tale.
● Kendskab til regnskabsprogrammet C5.
● Brugerniveau i Outlook, Excel og Word.
● Erfaring med kundeservice / administration af webshop er et plus.
Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev. Der er tale om en deltidsstilling med udgangspunkt i 25 timer. Vi er fleksible omkring timeantallet, ligesom der på sigt vil være mulighed for at få flere timer om ugen, hvis det ønskes.
Du skal maile din ansøgning og CV til job@pkinvest.dk, mrk. Kundeservicemedarbejder. Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Schmidt tlf. 74532232.
Copyright © 2022 PKinvest.dk. All rights reserved.