Brænder du for online marketing, og vil være med til at udvikle og vækste en forretning ud fra et dataperspektiv? Nyder du at være involveret i flere projekter på samme tid og har evnen til at tilrettelægge dit arbejde effektivt?
Vi søger en ambitiøs kollega til at påtage sig rollen som Online Marketing Specialist. En kollega der har praktisk erfaring inden for digital marketing.
De primære arbejdsopgaver omhandler:
● Løbende vedligeholdelse og optimering af Google Ads, Google- Tag Manager / Search Console / Analytics og Bing.
● Videreudvikle vores Google Ads setup og optimere det strategisk.
● Planlægning og overvågning af digitale medie platforme samt udvikling af digitale kampagner & display advertising for at forbedre marketingsresultater.
● Optimering og løbende fokus på udviklingen af vores Amazon aktiviteter, og herunder løbende arbejde via Amazon´s Seller Central.
● Vedligeholdelse af product feeds, opdateringer samt etablering af nye feeds til nye salgskanaler.
● Løbende optimering af den digitale strategi, opfølgning og evaluering af resultater og KPI’er. Målsætningen er at du skal vækste omsætningen via Google shopping, search og andre relevante kanaler.
Vi forventer at:
Du er specialist med minimum 3 års erfaring med at arbejde med SEM og herunder PPC enten fra et bureau eller en B2C virksomhed. Herunder specielt Google Ads (tekst ads og shopping)
● Kendskab til Google Ads, Google Analytics, Google Search Console og Tag Manager er et krav.
● Gerne erfaring med Datafeedwatch
● For at kunne få succes i stillingen er det nødvendigt at du er solid til at analysere data og forstå, hvordan man bruger data til at forbedre SEM ved f.eks. at måle og analysere klik, konverteringer, ROAS o. lign.
● Du skal arbejde med en høj grad af systematik og orden, - hvorfor vi søger en struktureret og grundig kollega.
● Du er energisk, engageret og ambitiøs. Du skal være analytisk- og talstærk.
● Du har solidt kendskab til Office pakken og behersker isæt Excel på højt niveau.
● Du bliver budgetansvarlig med reference til vores CMO.
● Du skal have lyst til at udvikle dig og tage medansvar for de daglige opgaver og være selvigangsættende. Du skal kunne lide at have travlt, men altid med det gode humør i behold. For selvom vi har travlt, har vi en uformel omgangstone.
Interesseret? Vi ser frem til at høre fra dig…! Stillingen besættes når den rette ansøger er fundet. Så tøv ikke med at sende dit CV og ansøgning. Mail: job@pkinvest.dk skriv venligst i emnefeltet ”Online Marketing Specialist”.
Kunne du tænke dig at blive en del af vores kundeserviceteam og brænder du for at yde god kundeservice? Så har du nu muligheden for at blive en del af vores dygtige og erfarne team!
Som kundeservicemedarbejder kommer du til at indgå i et salgsteam, hvor du arbejder primært med vores danske og skandinaviske webshop kunder. Du vil også få ansvaret for vores franske kundehenvendelser. Igennem arbejdet med vores webshops får du direkte indflydelse på vores succes på de forskellige markeder.
Ansvarsområde / dine primære arbejdsopgaver:
● Ansvaret for telefonisk kundeservice, besvarer kundeforespørgsler per mail og telefon samt behandle kundereklamationer.
● Hjælper til med de øvrige webshops, hvis der opstår spidsbelastninger her.
● Kontakt til vores lager, leverandører og speditører vedr. leveringer og bestillinger.
● Diverse ad hoc-opgaver i salgsteamet
Dine opgaver er alsidige, og du skal kunne se dig selv i et dynamisk miljø, hvor der arbejdes internationalt. For at opnå succes i stillingen skal du være stærk på den administrative side og arbejde struktureret.
Dine kvalifikationer:
● Flydende i dansk i skrift og tale samt fransk på minimum mellem niveau (Samtaleniveau). Har du flere sproglige kompetencer (tysk, norsk, svensk, hollandsk) er det et plus!
● Kendskab til regnskabsprogrammet C5.
● Brugerniveau i Outlook, Excel og Word.
● Erfaring med kundeservice / administration af webshop er et plus.
Du kommer til at arbejde i en mindre vækstvirksomhed, som har en flad organisation og er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Arbejdsstedet er Langkær ved Haderslev. Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, vi er dog fleksible omkring timeantallet hvis det er et ønske.
Du skal maile din ansøgning og CV til job@pkinvest.dk, mrk. Kundeservicemedarbejder. Rekrutteringen stopper, så snart den rette kandidat viser sig. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Schmidt tlf. 74532232.
Copyright © 2023 PKinvest.dk. All rights reserved.